Meer gemak en beloningen

Work-outs opslaan en delen met je vrienden
Nog deze zomer wordt de app uitgebreid tot een social medium. Gebruikers kunnen dan hun work-outs opslaan en delen met hun ‘vrienden’ binnen de app. Hetzelfde geldt voor hun voedingsschema’s en supplementenroutine. Niet alleen van vrienden zijn deze schema’s dan zichtbaar, ook BN’ers gaan hun routines delen op de app. Daardoor kunnen gebruikers precies volgen hoe deze bekende Nederlanders het voor elkaar krijgen fit te worden én te blijven. Jordy Holthuijsen, CCO bij XXL Nutrition: “Wij willen meer dan alleen een merk zijn. XXL Nutrition staat voor een gezonde, sportieve lifestyle en met de app bouwen we aan een community, waarin gebruikers elkaar kunnen inspireren en motiveren.”
Over XXL Nutrition
Download de app

Download de app
More inspiration
For experts who create apps
How Global Regulations Are Shaping Apple’s App Store Policies
Are you a founder, indie developer, or business developer responsible for navigating the complexities of app distribution and payment processing? If so, understanding the evolving

Fortnite returning to iOS in EU
Epic Games announced on Thursday that its popular game “Fortnite” will soon return to Apple’s iOS systems in the European Union, despite an ongoing legal
Mastering Mobile App Metrics: A Guide for Product Managers
In the dynamic mobile app industry, tracking and understanding key metrics is crucial for the success and growth of any app. This blog post delves

Calling All App Development Experts: Showcase Your app, design or new feature!
Are you an expert in building, designing, or marketing apps? Whether you specialize in native apps, web apps, or cross-platform solutions, we want to hear

Martijn Fleurkens shares his views and learnings on PWAs
Back in 2007, Steve Jobs introduced a concept during the launch of the iPhone: the idea of building apps using standard web technologies to enhance

XXL Nutrition; een sportieve lifestyle app en community
Voedingssupplementenproducent en -leverancier XXL Nutrition, in 2004 opgericht door René van der Zel, speelt met de lancering van een eigen app in op de trend